Sommar

Idag är det en sån där härligt varm dag. Man skulle nog kunna gå ut  i kortbyxor. Jag måste prova det när jag skrivit klart. Det är kvavt, som att det är något annat än solen som ger värme. Underjordiska element eller något. Det är en sån här varm dag man verkligen längtar efter sommaren. Jag hoppas jag inte är ensam att när sommarsuget kommer springa upp på mitt rum och pröva bikini och jeansshort. Man får ett sånt sug efter att tälta med kompisar, ligga och steka på stranden och äta grillat kött på altanen. Jag är inget fan av att bada med ett litet dopp skulle jag nog kunna tänka mig. Min sommar ska bli underbar, det är är bestämt. Jag har bra sommarjobb och kommer lämna högstadiet bakom mig. Det är helt sjukt, jag ska börja gymnasiet. I sommar ska jag till alingsås, jag ska träffa mina vänner och jag ska bli brun. Stora, livsviktiga beslut, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0