lång dag!

hallåhej!

Det har varit en lång dag idag ska jag säga! Försov mig så fick efter en promenad med hunden snabbpacka väskan & ringa farmor för skjuts till busshållsplatsen. Väl där insåg jag att jag glömt legitimation. Kom iallafall på den försenade bussen och hann med tåget till Örebro. Skulle träna för en modevisning i mars som en i min kör ska ha, tillsammans med 6 andra från hennes klass i design och mode. Jag var lätt nervösast, blir så när jag ska göra något jag inte alls är van vid eller som jag känner att jag vet hur man gör. Iallafall tror jag det gick hysat, snavade iallafall inte ;)

Fick vänta på tåget länge, passade på att gå in i första bästa wannabepressbyrå och köpa dricka+bilar för onödigt mkt pengar. Men sånt är livet. Köpte även en bagutte på "La baguette", lika god som alltid! Dock var det kanske inte dagens idé att försöka äta den i en trång tågvagn brevid en lite för tjurig tjej. Jag kan säga att jag flyttade så fort det fanns plats.

Tågresan gick iallafall bra och nu är jag i Alingsås! Ska träffa några kompisar imorgon och det ska bli grymt kul! :)

+ Greys är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0